Jordbävningen i Haiti

Jag har blivit så extremt berörd av denna fruktansvärda katastrof! Läser om det varje dag och tidigare när jag bläddrade i Aftonbladet kom tårarna! Jag vill göra allt för att folket på Haiti, tyvärr har jag inga pengar att skänka just nu! Men när lönen kommer ska jag bidra med en slant! Hade jag varit rik hade jag get miljontals kronor men det kan jag tyvärr inte nu, men som man säger: "ingen kan göra allt men alla kan göra något". Frågan är bara vilken organisation man ska skänka till. Just nu lutar det åt UNICEF för vi är redan världsföräldrar där och de känns som att man kan lita på dem!

Snälla, gör allt ni kan för att hjälpa Haitis folk. Det är ett av världens fattigaste land och i och med jordbävningen har det absolut inte blivit bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0