Det var en gång ett besök hos doktorn!

Idag hade jag bara en lektion, på naturen skulle vi labba i halvklass och jag valde att komma nästa vecka - så hej sovmorgon! Kom till skolan vid elva för att vi skulle göra en sak men ingen kom så det var lite irriterande, när jag hade stressat hemma och kunnat ta bussen en timme senare! Men, jag ska inte klaga, fick umgås med Sarah och Carro och det var trevligt!

Efter skolan åkte jag hem, fixade i ordning mig lite och åkte till mammas jobb. Hon hade fixat en tid så att jag kunde ta bort ett födelsemärke på benet! Det var inte den trevligaste stunden i mitt liv, fick en bedövningsspruta in i benet och sedan skar hon bort märket! Och nu sitter jag här med sju stygn i benet! Eftersom att jag har jobbat hos mamma ett tag visste jag vilka doktorn och sköterskan var: Hannah och Anna, och de är supersnälla och det gjorde att det kändes lite bättre!

Nu har Lilly och EllaMay precis åkt hem så jag sitter och pustar ut och kollar på TV! Snart ska jag krypa ner i min säng och sussa (har dessutom sovmorgon imorgon också)!!!

Ha det världsbäst!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0