Tyler Perry <3

Åh, sköna sportlov är här! Dock mitt sista vilket känns lite tragiskt! Kommande lov kommer jag antagligen inte få njuta av ledighet utan jobba! Men men, det är livet!

Idag har jag varit på lunch hos Siri och Olle tillsammans med mina söta småsystrar! Sedan blev det film och efter det gymet! Nu har jag tänt vaniljljus och ska jag kolla på film igen, är nämligen besatt av Tyler Perrys filmer!!! Igår såg jag Diary of a Mad Black Woman, tidigare idag Madea's Family Reunion och nu blir det Why Did I get Married! Har också sett Daddy's Little Girls tidigare och den kan jag varmt rekommendera! Men alla är super, man skrattar och gråter om vart annat!



Imorgon ska jag till Malmö och min älskade storasyster! Det ska bli jättekul att spendera några dagar med henne och kolla in affärer och sådär! Och på torsdag är det såklart Ne-Yo's konsert!!! Kommer jag inte hem på fredag är det för att jag har följt med honom på hans fortsatta turné!

Nehe, filmen kallar!

Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0