Fantastiskt och ont

Sitter i min säng och skriver på en engelskaberättelse, inte världens roligaste direkt men det måste göras! Den ska in på fredag och imorgon har jag inte tid att göra några läxor så då får det bli idag! Fick nyss väldigt ont i magen, så det tillsammans med plugg är inte världens roligaste - tur att jag har bra musik att lyssna på (just nu Rihannas senaste album Rated R).

Min dag har varit ganska underbar faktiskt! Vaknade i morse och var pigg och glad! Hade en väldigt lugn skoldag och sedan kom jag hem vid ett redan! Då skulle jag ut och gå tänkte jag och fixade lite med min iPod. Tyvärr hängde den sig så jag pallade inte gå ut, gjorde kladdkaka istället! Men när Lina kom hem gav vi oss ut, tog lite bilder och hade skoj! Men när jag kommer hem upptäcker jag att jag har tappat mitt läppsyl. Det var ju inte så underbart tänker ni men då ska jag meddela att iPoden numera fungerar och att jag hittade mitt läppsyl ute i snön!!!

Nu ska jag fortsätta skriva och sedan kolla på min nya favvoserie - One on One på ZTV!!!

LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0