Bilproblem, kyla och kalas!

Igår var jag på kalas hos Lilly som fyllde åtta år! Fick också träffa EllaMay och Laila, har inte sett de finingarna på hur länge som helst! Dock var det lite problematiskt att ta sig dit då mammas bil inte startade när jag skulle bege mig! Efter många samtal hit och dit fick jag till slut låna en bil, så jag kom iväg och var där i tid!

Nu sitter jag i soffan och softar, orkar inte göra någonting! Jag var i skolan i förmiddags och sedan en snabb runda inom The Body Shop (ja, jag handlade som jag alltid råkar göra när jag är där). Men det var saker jag behövde, plus att jag fick en extra present när jag var där! Sedan var det hem, värma mig och sedan dra på mig jättemycket kläder för jag skulle till stan och det är ju inte direkt varmt ute!

Imorgon är det Finally Friday och sedan heeelg! Det ser vi fram emot! :)

Och nu är det snart Ladies på Östermalm, måste ses, haha!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0