Sommarlov!!!

Nu har jag varit ledig i lite mer än en vecka och jag kan inte säga annat än att det är superskönt!

Igår låg jag lite i solen och idag har jag kollat på Brandy & Ray J's serie! Älskaaar Brandy så en serie med henne är inte helt fel! Fick också ett mail från min vackra storasyster om att danska Paradise Hotel (som vi satt och plöjde igenom i vintras, det var verkligen hela dagarna) har lagts upp på TV6 play!!! Så det blir nog nåt avsnitt av Brandy & Ray J, sen nåt PH och sedan tänkte jag se Karate Kid med Jaden Smith som är hur grym som helst!

Imorgon blir det stan och lite annat smått, men jag ska ju självklart slappa lite också! Jag menar hallå??? Jag har ju vant mig nu!!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0