Min helg!

Jag har haft världens bästa helg! I fredags var jag hemma hos Kristi där det var surpriseparty för hennes kille Fredrik som ska flytta till Göteborg! Vi hade jättetrevligt, som alltid med det folket!

I lördags var det partyparty för då firade vi Lollo! Så hela helgen har här varit sju-åtta tjejer (Malmö o Stockholmsbor) som har sovit på madrasser nere i källaren! Det var superroligt och Lollo verkade ha jättekul, och det var ju huvudsaken! Det blev god mat, sång och sedan utgång till Bond som jag fick följa med på. Vi kom hem vid halv fem och jag sov cirka fyra timmar, så igår gjorde jag inte mycket vettigt kan jag säga! det var släktfirande för L men vi satt mest i våra stolar och halvsov! ;)

Nu är jag sötsugen så nu ska jag ut på jakt till köket!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0