Gårdagen var bäst!

Vid lunch igår begav jag och mina darlings: Kristi, Hanna och Heni oss till Gekås. Ganska mycket folk om man säger så men vi hade superroligt! Jag köpte dock inte så mycket: två schampon, en hårinpacking, chips och tuggummin! Kvällen spenderades hemma hos Kristi och där blev vi alla klippta av finaste Heni!

Idag är det världens tråkigaste väder så jag ska slappa hela dan har jag tänkt! Har fått låna Whitney Houston och Celine Dion live DVD's och fick också Beyoncé och Rihannas konserter på posten igår så jag har ju lite att göra! Har också Karate Kid kvar att kolla på då jag blev alldeles för trött härom kvällen!

Ha en jättebra dag och helg!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0