Sista dagen på mitt sista lov NÅGONSIN!!!

Min dag har varit ganska fullpackad! Först lunch med pappa och Elin på Espresso House. Efter det begav jag och E oss till Örjans Vall där HBK spelade mot Mjällby, tyvärr ingen vinst! Den underbara solen som har tittat fram idag gjorde mig lite rosig i ansiktet, kände att det blossade lite innan till och med!!! När fotbollen var slut mötte jag upp fina Carolina i stan och vi blev klara med vårt lilla arbete! Sist men inte minst åkte jag och Elin och hyrde film - re-maken på Fame! Inte den bästa film jag sett men den var helt okej!

Imorgon är det skola igen, bara nio veckor kvar till studenten nu (vilket känns helt overkligt)! Jag skulle dock gärna haft lov i några dagar till!

Nu ska jag nana! Hoppas ditt lov har varit fantastiskt och att din kommande vecka blir fin!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0