Lovely day!

Denna dagen har varit jättebra!!! När jag vaknade såg jag att solen sken så där var hålan räddad! Spenderade den med några fina töser och vi diskuterade allt från musik och låtsasvänner till egna radioprogram och bikinis! Väldigt intressant med andra ord! Förhoppningsvis blev jag lite brun i ansiktet också! =)

OCH när jag kom hem gick jag in på min mail och fick ett trevligt besked. Vill inte skriva om det än men kanske nästa vecka, så håll ögonen öppna!

Nu sitter jag spänt och väntar för jag tror att världens snyggaste Louise kommer hem från Barcelona idag. Jag vill nämligen höra om hennes lilla, obetydliga utflykt till Camp Nou igår där hon kollade på Barca mot Deportivo! Avundsjuk? Kanske lite!

BTW så vann HBK med 1-0 mot AIK igår!!!!!!

LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0