Jippi!!!

Förra torsdagen skrev jag om att jag fick ett trevligt besked på min mail och nu tänkte jag berätta vad det var! Jag har sökt Framtidskraft inom Landstinget och var på anställningsintervju idag och jag fick jobbet! Så i sommar ska jag vara på BB! Det ska bli hur kul som helst!

Idag skippade jag (och många andra) skolan på grund av ryktena om bombhot på Sannarp, som inte var annat än rykten! Jag anade det igår också men tog det säkra före det osäkra! Istället var jag hos mormor och morfar en liten stund och hjälpte morfar med sin dator!

Nu ska jag vila en stund, sen måste jag ta tag i lite plugg!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: fo shizzle

Grattis te jobbet! nu är jag allt avis :(

2010-04-25 @ 11:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0