Glad Påsk!

Det var hela tre dagar sedan jag bloggade, så jag ska försöka sammanfatta mig lite kort!

Torsdag: Studenttävling i skolan, var väldigt kul tills det urartade till äggkrig (råa ägg vill jag poängtera) och jag hade ägg i håret och på kläderna efter det! Hade sjukt ont i ryggen på kvällen sedan eftersom att jag blev träffad både där och på armen gaaanska hårt! Mamma, Hans och Lina var iväg på nån handbollscup tors-fre så jag och Elin var ensamma hemma. Tillsammans med hennes vän Sara var vi på Nolltrefem och kollade på Vincent Vicious!

Fredag: Jag och Elin fikade först med pappa och sedan åkte vi till Laila, Lilly och EllaMay! Vi hade jättemysigt, var ute och gick och lekte på lekplatsen! =) Dessutom tittade solen fram på eftermiddagen och det är bara positivt! Lollo kom hem på kvällen också!

Idag: Jag har varit ute och cyklat med Lina samt dammsugit mammas bil, så nu är den ren och fin! Jag, Elin och Lina åkte också ut till både Grötvik och Tylösand och spelade hög sommarmusik i bilen - LOVE IT!!!

GLAD PÅSK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0