En sak mindre i skolan!

Blev nyss klar med min argumentationsanalys i svenskan vilket betyder att jag har en minde sak att göra i skolan! Det känns väldigt skönt faktiskt! Det som är kvar denna veckan är att göra ett två minuter långt tal till retoriken och sedan måste jag kolla igenom instuderingsfrågorna i geografin. Som tur är så känner jag inte att det är så jobbigt! =)

Tidigare idag var jag på mammas jobb, skulle låna bilen och prata med hennes kollega Karin! I framtiden vill jag jobba som barnsjuksköterska och eftersom att Karin är det ska jag vara hos henne på typ praktik förmiddagen den tredje maj! Det ska bli jääääätteroligt!!!

Nu ska jag kolla lite på Inter mot Barca och sedan gå och sova! Målet denna veckan är att försöka gå och lägga mig hyffsat tidigt varje kväll, vill verkligen ta vara på all sömn jag kan få i och med att det är ganska mycket i skolan framöver! Först ska jag dock slänga ihop ett inlägg med de 25 mest spelade låtarna på min iPod om du är intresserad av det! =)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0