En helt vanlig lördag

Idag har jag faktiskt städat mitt rum! Mamma är på golfresa så när hon kommer hem imorgon ska jag visa henne direkt, hon brukar annars vara ganska bra på att påpeka när det är lite stökigt!

Jag skulle egentligen varit barnvakt också men söta lilla EllaMay blev sjuk på vägen så de stannade hemma! Fin som hon är så hade hon sagt att hon inte ville åka hem utan till mig! Gulleplutt!!! <3 Men istället kollade jag på fotboll typ hela eftermiddagen/kvällen! Det blev en del av Blackburn-Everton matchen och sedan Tottenham-Chelsea!

Nu sitter jag med en välbehövlig ansiktsmask i fejjan och när den är borttagen ska jag sova hade jag tänkt! Imorgon behöver jag nämligen plugga en del så en god natts sömn är nödvändig!

Inte världens vackraste bild
men det bjuder jag på!

God natt & puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0