Den bästa söndagen på länge!

Jag är vanligtvis inte världens största fan av söndagar, tycker oftast att de är ganska sega! MEN, idag har det varit riktigt bra! Jag har hunnit med att plugga både geografi och projektarbete (håller mitt föredrag imorgon så håll tummarna för mig). Och som grädde på moset så vann HBK med 3-0 mot GAIS, såklart att de alltid ska vinna när jag inte är där. Mot Åtvidaberg vann de också och jag var inte där, när jag sedan gick hemmamatchen efter (mot Mjällby dessutom) förlorade det! Men jag är i alla fall glad att de vann! Och inom formel 1 var det också trevliga resultat! McLaren fick hamnade både etta och två där Lewis var tvåan! GREAT!

Kom nyss hem från träning också så jag har hunnit med mycket idag! Imorgon ska jag som sagt hålla mitt projektföredrag så jag hoppas att det går bra! Lite nervöst men det ordnar sig nog!

Nu kollar jag på Parlamentet, sedan blir det duschen och lite fotboll kanske!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0