Tisdag

Idag kära vänner hade jag halkan, så nu känns inte körkortet alltför långt bort! Det var väldigt intressant men läskigt hur bilen reagerar på halt underlag!

Annars har det bara varit skolan och vi gjorde inget utöver det vanliga!

I morse vaknade jag med träningsvärk i hela kroppen. Dansen började nämligen igår och som Anna kallade det så hade vi en "kom-igång gång". Det innebär helt enkelt att man ska komma igång efter sommarens latheter och vi körde bara kondition och styrka och det kändes idag! Men som mamma säger - "träningsvärk är skön värk"!

Nu ska jag kolla på YouTube om jag hittar Oprahs intervju från igår med fina Whitney Houston!

LOVE!

Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0