Svenska Hollywoodfruar

Jag visste inte om jag skulle kräkas eller slänga ut TV:n igår! Anledningen var Svenska Hollywoodfruar som började på trean. Jag tänkte att det kunde vara en kul grej att se för att de är så blåsta och dumma i huvudet. Jag blev ändå chokad att det var så extremt!!! De skröt hit och dit om sina pengar och att det var så jobbigt att resa med sin rika man och bla bla bla bla bla... En "riktig" kändis hade aldrig hållt på så men nu var de i och för sig inte riktiga kändisar, utan bara en hög b-människor! Värst av alla var ju Anna Anka som jag bara ville skaka om och pränta in i huvudet hur världen egentligen är!

Det värsta av allt är ändå att jag lik förbannat kommer sitta där på måndagkvällarna och se på det ändå! Fråga mig inte varför men det är väl fascinerande på något sätt att se folk som är så långt ifrån verkligheten som de är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0