Studentmössa + ansiktsbehandling

Idag har det nästan bara hänt roliga saker! =)

Först så provade vi studentmössor i skolan! Det känns just nu som att studenten är så nära men ändå så långt borta! Sedan satt jag och Sarah med geografin som vi älskar (alltså inte själva geografien men en uppgift vi håller på med). Efter skolan gick jag en snabbis i stan med Alexandra, Lisa och Sofia och sedan gick jag till Evasalongen för en timmes ansiktsbehandling! Allt var superskönt förutom portömningen som gjorde ont!

När jag kom hen fick det bli en liten stunds vila som egentligen inte gjorde mycket nytta eftersom telefonen ringde hela tiden! Men jag blev lite piggare som tur var!

Nu sitter jag och kollar på Idol och funderar lite på att tatuera mig. Jag är absolut inte säker så det kommer nog inte ske än på ett tag i så fall men det är aldrig fel att tänka...

Nu är det snart helg så samla dina sista krafter inför morgondagen!

KÄRLEK!

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0