Romeo & Julia

Sitter i mitt jättemysiga rum, lyssnar på yoga-musik, har tända ljus och satt igång min oljebrännare! Jag har världens huvudvärk så jag behöver slappna av lite!

Idag var jag och en massa andra från Sannarp på Sofiero Slott och kollade på Romeo & Julia. Det var dock ganska segt eftersom att det verkligen var avancerad engelska (gammaldags). Det är också därifrån jag har fått min huvudvärk - det var soligt, jättevarmt och jag drack inte ordentligt.

Jag tänkte faktiskt krypa i säng om en liten stund, känner att jag behöver sova! Och för er som såg mig i tidningen idag, det är Hallandspostens fel att bilden inte var igår!

Kram och god natt!

Micki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0