Oprahs intervju med Whitney Houston!

Jag kollade nyss på intervjun som Oprah gjorde med Whitney Houston och den var helt fantastisk!!! Jag sitter fortfarande med tårar i ögonen, jag satt bokstavligen och stortjöt när jag kollade på intervjun och hennes framförande av I didn't know my own strength.

Denna fantastiska människa är äntligen tillbaka och ska jag vara helt ärlig trodde jag inte att det skulle hända! Jag tänker på henne i filmen Bodyguard där alla hennes bästa låtar är med. Jag känner mig så glad att hon har lyckats ta sig igenom allt och kommit tillbaka för att dela med sig av sin talang!

Här är i alla fall intervjun om du orkar kolla!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0