Nystart!

Jag tror att mitt liv har fått en nystart! Sedan jag fyllde år, i måndags, har jag känt mig väldigt positiv och glad! Inte för att jag inte är det annars men det har varit lite mer än vanligt! Tror dock inte det beror på att jag fyllde år men det är i vilket fall som helst väldigt härligt! Jag går liksom runt och är glad nästan hela tiden!!!

Idag hade jag en lång dag i skolan! Men sista lektionen, människan socialt och kulturellt, är ett av mina favoritämnen så det gör det värt att gå så länge! Vi sitter och diskuterar ganska ofta om olika kulturer och jag älskar det!

Imorgon ska först några kompisar komma hit och fira mig och Lena och sedan blir det antagligen utgång om inte vädret är allt för dåligt! =)

Ha en mysig helg och ta hand om dig!

KRAM Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0