New York

Åh, jag har blivit besatt av ännu en sak och liksom många andra gånger är det också nu en låt! Den heter Empire State of Mind med Jay-Z och Alicia Keys. Kollade nyss på VMA-galan från i söndags och såg Jay och Alicias uppträdande med den för typ tionde gången och både låten och uppträdandet är sjukt bra!!!
 


Idag var det skola som vanligt! Har också övningskört med mamma och det gick ganska bra!

Imorgon har jag bara en lektion så jag slutar 9:40. Efter det blir det in till stan för att plugga teori. Vill så gärna bli klar med allt så snabbt som möjligt så att jag kan hålla körkortet i handen snart!

Nu ska jag nog kolla lite på matchen mellan Barcelona och Inter! Men innan jag går vill jag bara hinna men en sak - imorgon har min vackra vän, Laila Adèle, premiär med musikalen Hairspray på Chinateatern i Stockholm!!! Lycka till finaste!
 


Puss & Kram!

Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0