Min fot är stukad

I måndags var jag på dansen. Allt var frid och fröjd tills slutet för då stukade jag foten. Och det var egentligen ingen fara förrän jag kom hem, då började det göra ganska ont och jag kunde knappt gå på foten. Så min fot är som sagt var stukad och både igår och idag har jag sprungit runt på kryckor!

Blev lite arg i morse när jag skulle ta bussen från stan till skolan. Jag hade kryckorna med mig och hoppades att det skulle finnas någon sittplats. Det fanns det såklart inte men det som jag blev sur över var att inte en enda människa reste sig så att jag kunde sitta. Det är egentligen ingen fara men det blir lite mer komplicerat att stå upp när man ska hålla i kryckorna och hålla i sig samtisigt som man inte kan stödja på ena foten!

Igår var jag hemma hos fina Laila. Lina skulle spela fotboll vid henne så jag följde med och passade på att umgås henne, Lilly och EllaMay.

Idag var det skola som vanligt fast jag fick sluta redan vi lunch!!! Åkte hem och åt lite och sedan somnade jag gott i soffan! Nu har jag precis plockat fram lite leksaker för imorgon ska jag vara barnvakt åt Lilly och EllaMay. De ska vara hos mig varje torsdagkväll nu i höst och det ska bli jättemysigt! =)

Kramkram!

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0