Life is good!

Sitter i soffan och myser med Top Model på TV:n! Jag har egentligen inte gjort så mycket idag, pluggat religion,  övningskört och kollat på formel 1. Lewis vann så jag är glad!

Imorgon ska jag ha körlektion på förmiddagen. Måndagar är i princip den enda dagen jag kan ha lektioner och det är min enda sovmorgon. =( Men jag överlever, förhoppningsvis är det snart över!!!

Imorgon kväll är det dans igen men jag kan inte vara med. Foten är inte helt hundra än och jag har lite ont när jag anstränger mig så det känns onödigt att chansa. Förhoppningsvis hinner jag till Örjans vall efteråt för HBK spelar. Det har ju gått bra för dem de senaste matcherna så vi får hoppas på det imorgon också!

Hoppas du har haft en bra helg!
KÄRLEK!

Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0