Jag är skoltrött!

Jag har aldrig varit så här trött på skolan som jag är nu! Det beror säkert på att det är så nära till studenten men det känns som att jag inte orkar mer! En massa läxor som ska göras, seminarium hit och prov dit! Jag ska försöka att överleva för jag vet att snart är det slut, snart slipper jag skolan. I alla fall för ett tag för jag får ju läsa vidare nån gång i mitt liv!

Jaja, nog om tråkigheter! Igår var jag, Elin och Lina på HBK. De förlorade men faktiskt på grund av otur denna gången. HBK spelade bäst typ hela matchen så att Elfsborg gjorde 2-1 var bara otur för mitt kära lag.

Det var väl det jag hade att säga. Nu ska jag krypa ner i soffan med mitt täcke och kolla på TV. Desperate Housewives börjar ikväll, eller de två sista avsnitten från förra säsongen. Jag har inte sett dem så det är perfekt, synd bara att jag jag inte har något godis. Kanske borde dra ner till Videomix Hemmakväll och köpa lite!

Ha det fantastiskt!

Puss & Kram Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0