Babysitter

Den här dagen har varit galen, jag har inte haft en lugn stund trots att jag var ledig från skolan! Det började med att jag gick upp vid åtta för att duscha och städa lite.

Vid tio åkte jag och Lina in till stan, jag skulle till banken, plugga lite teori på Activ och sedan handla.

Vid tolv träffade vi Sarah och hon åkte med oss hem. Vi åt lite och sedan satte hon och jag igång med geografin. Vi satt från klockan ett till klockan sex för då kom EllaMay och Lilly så vi lagade mat till dem och åt lite.

Vid halv åtta åkte Sarah hem och jag fortsatte att passa flickorna tillsammans med min syster fram till nästan halv tio. Och nu ligger jag i min säng och pustar ut!

BTW - min fot mår bättre idag, jag kan nästan gå normalt! =)

Puss, kram och god natt!!!

Micki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0