Snart helg!

Nu är det bara en dag kvar i skolan innan det är helg igen! Det ska bli väldigt skönt för denna veckan har varit ganska intensiv med prov, seminaruim och inlämningar!

Min dag har varit ganska skön, hade bara naturkunskap där vi hade prov. Sedan gick jag och fina Sarah en liten stund i stan innan vi åkte hem. Det blev Tyra Show och en tupplur för mig innan hela familjen kom hem och lugnet försvann, haha! Kvällen spenderades med mamma och Elin framför TV:n, vi kollade på Mammas pojkar som jag tror kommer vara riktigt underhållande!!!

Imorgon är det skola 8:10 till 13:55 och på lördag ska jag först följa med Elin till Sannarps öppet hus och sedan ska vi till Malmö och IKEA!

Nu kollar jag på Inlåst som visas på TV4, ett väldigt intressant program faktiskt!

Ha det jättebra fina du!

KRAM Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0