Skäms på mig!

Jag har ju inte bloggat på hur länge som helst! Sedan sist så har jag jobbat och det har varit kul! Det kommer vara extra roligt i november när man får lönen!!!

I onsdags var jag och Elin på Örjans Vall och kollade på U21-allsvenskans final mellan HBK och Malmö FF. Och mitt käraHBK vann med ett noll efter en match med förlängning och kyla!

Igår var jag hemma hos fina Kristi på lite partaj! Det var trevligt som vanligt!

Idag har det blivit TV hela dagen! Vaknade vid tolv och har sedan dess kollat på en film (The Game Plan - en jättemysig film!), Made och Formel 1-kvalet inför imorgon! Och imorgon har jag stora problem. Säsongens sista HBK-match är samtidigt som säsongens sista F1-lopp. Det blir antagligen HBK-matchen om inte vädret är alltför dåligt men det är inget lätt beslut!

Måste också berätta om mina tre drömmar jag hade inatt. Den första var att jag skulle dö och hade min avskedsmiddag. Det var lite blandat folk där, bland annat Eva Longoria Parker, Tony ParkerSanaa Lathan (de tre kände jag tydligen väldigt väl), E-Type och Kicken från The Poodles! I den andra drömmen kände jag Ne-Yo och fixade så att han uppträdde på någon tjejs Sweet 16-fest. Och i den tredje hittade jag 12 griskultingar på mammas jobb!
 
     

Hoppas ni får en mysig lördagskväll och en lugn och skön söndag!

PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0