Ojojoj!

Dagarna går och jag glömmer/hinner inte blogga! Men det har egentligen inte hänt något speciellt som jag har behövt skriva om!

Idag var jag och Elin en runda på Eurostop, sedan körde vi och fikade med pappa. Vi var också inne en snabbis hos Ragga och kollade Kodjos nya lokal, NICE! Mycket större och bättre så det kommer nog bara bli positivt för butiken! Annars har det blivit Sims 3 och slapphet för mig idag!

Imorgon ska jag ut och "övningsköra". Jo, jag har ju fått körkort men jag ska prova att köra vår stora bil. Och jag vill inte köra den helt själv första gången så mamma får följa med!

Veckan som kommer är det ju det efterlängtade höstlovet! Jag ska dock jobba tre heldagar och det är en del plugg som måste göras! Ska också försöka hinna åka och träffa Laila, fika med mina tjejer och träffa andra fina vänner! Så det blir inget lugnt höstlov för mig, inte! Ta dock vara på lovet så mycket du bara kan, det kommer antagligen behövas inför de resterande veckorna innan jul!

PUSS & KRAM!

Kommentarer
Postat av: S to the O

vi kanske hinner med en fika du&jag så vi kan prata av oss lite ;) <3

2009-10-25 @ 12:11:32
URL: http://sarahbysarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0