Mina favorit-twittrare!

Jag tänkte dela med mig av mina favoriter som jag följer på Twitter!

solangeknowles - Solange Knowles, Beyoncés lillasyrra som skriver jätteofta och roliga saker! Hon är väldigt personlig och delar med sig av roliga saker ur sitt liv och hennes sons liv!

KimKardashian - Kim Kardashian, skriver ofta och lägger in en del bilder!

tyrabanks - Tyra Banks, the one and only! Hon skriver ganska ofta och nästan alltid om knäppa saker! Väldigt underhållande!

RevRunWisdom - Rev Run, skriver inte om sig själv med tänkvärda ordspråk och visdomsord!

Även Rihanna ska ha börjat twittra, hon har ännu inte skrivit något (det måste först bli godkänt av Twitter) men det har blivit bekräftat att det är hon på flera ställen. Hon heter rätt och slätt rihanna och lär bli en favorit om hon nu skriver någorlunda intressanta saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0