Lördag

I morse gick jag upp tidigt för att kolla på formel 1. Det var mysigt för det var helt mörkt ute och jag låg i soffan med täcke och mös! Lite crazy lopp måste jag säga men jag ska inte tråka ut er med detaljer.

Vid halv ett fick jag finbesök av Lilly och EllaMay. Har varit barnvakt åt dem hela dagen så det har blivit mycket stoj, stim och bus!

Nu sitter jag och fxar med Linas dator för det är lite knäpp!

Hoppas du har haft en mysig dag och får en bra söndag också! Själv kommer jag spendera nästan hela min söndag med plugg, inte det roligaste i världen men det måste göras! (Ska inte helgen vara vilodagar???)

Ta hand om dig!

KÄRLEK!

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0