KÖRKORT!!!

Igår kom dagen jag har längtat till jättelänge - jag fick körkort!!! Jag hade packat väskan full med lyckosaker (ett turkiskt "öga", ett gosedjur, min Beyoncé-tröja, ett citat - det som är på min header - och ett par örhängen). Jag tvekade lite på om jag skulle ta med mig skivor som jag kunde lyssna på om jag blev godkänd på uppkörningen eller om det skulle bringa otur. Men jag bestämde mig för att lägge ner dem i väskan också och det var ju tur, för jag körde runt och lyssnade på extremt bra musik!!!

När uppkörningen var fixad lånade jag mammas bil och körde runt lite, körde inom pappa, hämtade Elin på skolan, körde hem och hämtade upp Lina och körde inom mormor och morfar! Körde också till dansen som var lite jobbig igår! Har träningsvärk, inte så det gör ont men det känns att jag har tränat! När jag kom hem därifrån hade mamma köpt tårta för att fira, så det ska jag ha som efterrätt till min frukost!

Vid lunch ska jag och min klass till Blue Thai och äta så det ska bli mysigt! Det blir ju lite extrafirande för mig, haha!

Ha en underbar dag!

KRAM Michaela

Kommentarer
Postat av: saraah

GRATTIS IGEN MIN SKÖNA

2009-10-20 @ 18:16:54
URL: http://sarahbysarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0