Jul, jul, strålande jul!

Okej, det är inte jul än hur mycket jag än vill det! Men jag försöker få in så mycket julkänsla som möjligt genom att dricka julmust, äta pepparkakor och lyssna på julmusik lite då och då (till min klass stora förskräckelse!!!).

Ni sitter jag och kollar på Ugly Betty, efter det blir det Desperate Housewives för jag missade de två programmen i tisdags (Au pair möte). Ikväll blir det lite formel 1 och sedan se om det är något jag behöver plugga!

Annars har jag övningskört idag och det gick bra!

Ha det toppen och njut av de sista timmarna innan skolan börjar igen! För min del är det i och för sig jobb först imorgon och det är lite roligare men jag måste ändå gå upp tidigt!

Puss & Kram Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0