Jobb

Sitter och kollar på Inlåst och håller på att somna! Är helt slut efter en dag med skola, ansiktsbehandling, svininfluensa-spruta och jobb!

Denna veckan har varit väldigt intensiv, det känns som att jag har varit hemma en timme sedan i måndags! Det är alltså anledningen till att jag inte har bloggat så värst mycket!

I tisdags var jag på Cultural Cares au pair möte. Det var jättekul och jag vill verkligen åka iväg så snart som möjligt! Känner att det är ett ganska bra sätt att bli ännu mer självständig, för om jag åker till USA måste jag klara mig utan mamma! Jag kom inte hem förrän kl elva, vi skulle ha en kort intervju som inte blev så kort för nästan nån, så jag och Erica hade vår intervju tillsammans extremt snabbt för att vi var tvungna att ta sista bussen hem!

Nu ska jag vara inne lite på Internet och sedan funderar jag på att krypa till sängs! Det är ju en dag imorgon också och jag börjar 8:10!

Ta hand om dig!!!

KRAM Michaela

Kommentarer
Postat av: Eva Fehrman

Välkommen till vuxenvärlden. Det är så vi har det mer eller mindre hela tiden.

2009-10-16 @ 15:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0