Då var det måndag!

Ny vecka, nya möjligheter!

Denna veckan är ganska intensiv men mycket plugg och seminatium. Ska försöka ta mig igenom en med ett leende på läpparna för när den är slut är det lite lugn och ro som gäller!

I helgen har jag varit barnvakt åt söta Lilly och EllaMay. Det var mysigt men herregud var mycket energi barn har! Man känner sig nästan gammal när man ska hålla deras tempo!

I morse hade jag körlektion och det gick bra! Gick en promenad i stan efter det för jag behövde linsvätska och optikern öppnade kl 9. Såklart hade de inte den sorten jag behövde så det var bara att åka hem! Foten är fortfarande inte bra och det gjorde ont efter min lilla promenad så den är lindad igen. Alltså ingen dans för mig idag heller. =(

Nu sitter jag och har precis målat naglarna och om en timme ska jag till skolan. Det kan bli intressant... Första lektionen är georgrafi och där ska vi ha prov. Känner mig ganska säker på det så det ska nog gå bra!

Ha en fin vecka och var rädd om dig!

Puss & Kram Michaela - Never look down on someone unless you're helping them up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0