Torsdag-Måndag

Då kommer en liten sammanfattning av vad som har hänt i mitt liv sedan sist!

I torsdags jobbade jag och det var intensivt kan jag säga! Jättemycket folk som skulle komma och vaccinera sig, bläcket i skrivaren tog slut när det var världens kö och jag, ganska stressigt! Lollo kom också hem på en snabbvisit i torsdags!

I lördags åkte jag, mamma och Lollo till Malmö. Mamma skulle tapetsera en vägg i Lollos lägenhet så vi stannade där till söndag! Jättemysigt!!!

Idag var det först jobb och sedan skola. På engelskan var det en man från amerikanska ambassaden i Stockholm och pratade lite om vilka problem USA jobbar med nu - jätteintressant faktiskt!

Efter skolan var det dans, sista klassen med världens bästa Anna!!! Vi avslutade med julfika så det var smulor på hela golvet!

Nyss kollade jag på Rihanna livekonsert som visades direkt från London! Helt amazing - loved it!!!!!!!

Nu blir det nog snart dags för sängen! God natt!

KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0