Peeling och mask!

Sitter i vardagsrummet, kollar på film och har nyss peelat ansiktet och lagt på en mask! Det var väldigt välbehövligt kan jag tala om!

I tisdags var jag, min familj och Sarah och hennes familj på det första publikrepet av Ett Makalöst Bröllop med bland annat Thomas Pettersson. Det var jätteroligt, gillar sån humor!!!

På onsdagen var det nationellt prov i svenska hela dagen (5 timmar) och det gick ganska bra hoppas jag! På kväälen vankades det studentfest på temat sport! Det var roligt men dagen efter var jag väääldigt trött!

Imorgon ska jag plugga och förhoppningsvis ta det lugnt! Jag längtar till studenten så himla mycket just nu, det är alltid något man har i skolan att göra och det är väldigt sällan jag inte känner mig sterssad över något osm måste göras! Så studenten kom, snääälla!!!

KRAM Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0