Gekås och filosofi

Hej hopp!!!

Mamma fick ett ryck idag så vi åkte till Gekås! Och vem träffar man där om inte lilla Sarah! =) Jag fick köpt en del julklappar så minst en timme av kvällen spenderades med att slå in dem! Jag älskar att slå in julklappar så det var rena drömmen!!! Det blev också lite saker till mig själv - en tröja, ett halsband och en jättefin tavla med elefanter! Dessutom köpte jag godig - Maoam (?) och DJUNGELVRÅL!!!

Annars har jag kollat på Gossip Girl och pluggat filosofi. Den skulle egentligen vara inlämnad i torsdags men Kent agent sa att det var okej att lämna in den i veckan som kommer! Jag har också suttit och ätit mina kära djungelvrål samtidigt så det kommer snart spruta ur öronen på mig!

Jag ska försöka ta lite mer kort så imorgon kanske det kommer bilder på mina inköp och eventuellt på några av julklapparna. Men jag lovar inget så ha inte för höga förhoppningar!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0