Då var det slut på det roliga!

Ja, lovet är ju som bekant slut och det är verkligen tillbaka till verkligheten! Jag känner bara panik över alla uppgifter som ska göras i skolan, det känns som att jag inte hinner med något! Och dessutom är det så mycket att göra så jag känner ingen motivation ellet inspiration till att göra alla skolsaker! Jag skulle mycket hellre jobba varje dag än att gå i skolan för just nu suger det, har aldrig hatat skolan så här mycket! Om man då ska se det positivt så gjorde jag nyss klart en uppgift, alltså en mindre att göra!

Dagen började med tre och en halvtimmes jobb, sedan örde jag till skolan och hade två lektioner. Efter det åkte jag hem, fixade lite och åkte sedan till dansen. Och nu ligger jag på golvet i vardagsrummet och skriver här!

Nu när både allsvenskan är slut samt formel 1-säsongen (Lewis slutade på ett poäng mer än morfars favorit, moahahaha) får man försöka se fram emot andra saker. Förr hade jag ju något åtminstone varannan vecka (som verkligen var inbokat i min kalender) men nu ser det lite tommare ut. Men på onsdag ska jag i alla fall hem till fina Sarah och göra lite geografi samt fylla i ansökningspapperna till Cultural Care!

Nehe, nu ska jag säga godnatt! Ska bara borsta tänder och lite sådär, sen är det sängen och en jättebra bok som gäller, Kalejdoskop av Danielle Steel! Jag kan verkligen rekommenderda hennes böcker!

En massa kärlek!

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0