Whitney Houston och gospel!

Dagen började med att baka pepparkakor, den degen var även min frukost... Not good! ;) Förutom det har jag pluggat, varit på Maxi i flygstaden och köpt Whit-Whits (mitt smeknamn på Whitney Houston) senaste skiva och sedan åkte jag, mamma och Elin till stan och gick på gospelkonsert i St Nikolai kyrka. Det var helt faktastiskt, snacka om gåshud i en och en halv timme! Det kom till och med några tårar då och då, helt obeskrivligt bra! Det är verkligen något jag vill gå på i USA, för även om dessa var underbara så vill jag se äkta svart gospel! Jag kommer garanterat att sitta och storlipa om jag lyssnar på det!
 


Nu är det snart sovdags för imorgon ska jag gå upp tidigt, det är nämligen jobb före skolan! Sedan är det som sagt skola och efter det hem och njuta av att jag är klar med allt plugg!

Sov gott änglar!


Kommentarer
Postat av: sassibrassimandelmassi

å just det det var denna helgen ;) men DU OCH JAG PÅ GOSPEL I USA, jag lovar dej!!!!! :D :D <3

2009-12-07 @ 18:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0