The Bodyguard

Sitter och kollar på The Bodyguard, en av världens bästa filmer! Jag fick ett ryck i morse när jag satt på bussen, lyssnade på Whitney Houston hela vägen till skolan och kände att jag var tvungen att se på filmen! Whitney är helt galet bra, och ingen vågar säga nåt annat, för då jäklar... Hahahaha!

Idag var det ju skola som vanligt! Efteråt skulle jag jobba men när jag kom dit var allt vaccin slut så det fanns inget för mig att göra. Istället åkte jag in till stan och köpte de sista julklapparna! Träffade Sarah så jag gick lite med henne också!

Imorgon är det äntligen fredag och min sista kommer antagligen från Malmö! Ska försöka övertala henne att färga mitt hår i helgen för jag känner att det behövs nu!

Ta hand om DIG!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0