Mys!

Idag har jag faktiskt varit lite duktig i och med att jag gymmade innan! Jag känner att jag har kommit igång med träningen nu och det behövs med tanke på att Mallorca väntar den 17 juni!

Tidigare ikväll visades Victoria's Secret Fashion Show som jag ääälskar!!! Och lite innan det delade Elin med sig av den bästa nyheten på länge - min framtida man, Ne-Yo, ska komma till Malmö på sportlovet (när jag och Elin ska till just Malmö)! Höll jag på att dö, JA! Måste bara ta ett litet snack med Lollo om jag ska beställa biljetter för jag ska bara dit!

Imorgon är det nyårsafton och planerna är att jag ska äta hemma och sedan bege mig till Jessica. Problemet är bara att jag har fått en hemsk vagel i ögat och om inte den blir bättre stannar jag nog hemma, för det är inte direkt bekvämt!

Nu är det snart sovdags, ska läsa lite först bara!

PUUUSS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0