Mitt hår har blivit förnyat!

Idag har jag varit hos frisören så nu är mitt hår kortare tyvärr, men mycket fräschare! Hann också med en fika med Sarah innan, mys!

Annars rullar mitt liv på! Jag har köpt de flesta julklapparna och jag pluggar på det lilla som är kvar! Idag blev jag dessutom klar med mina au pair ansökningar, så de ska skickas in imorgon!

Igår var jag hemma hos Laila! Lilly fyllde 7 år så jag var där och fikade med tårta och gav henne en present! Det var jättemysigt, hinner ju inte träffa Laila så mycket nu när hon är i Stockholm och gör succé med Hairspray!

Imorgon är det skola som gäller, samt jobb! Ska antagligen vara barnvakt åt tjejerna också så det är en fullspäckad dag jag har framför mig!

Hoppas ni har det mysgt i årets mysigaste månad!

KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0