I'm baaack!

Efter en del i skolan och några pms-dagar då jag har känt mig ganska nere är jag tillbaka! Jag har visserligen inget jätteintressant att skriva men något får jag väl komma på!

Idag var jag och tränade med Mikaela och Patricia! Vi har umgåtts alldeles för lite de senaste åren men det ska det bli ändring på nu!

På fredag är det skolavslutning och det ser jag verkligen fram emot! Efter en extremt stressig höst med jättemycket skolarbeten ska det bli skönt med tre veckors vila. I och för sig brukar julen aldrig innebära vila eftersom att det är släkt att träffa, kompisar att fika med och mat som ska ätas så det kommer vara fullt upp!

Planerna för lovet är i alla fall:
- Jullunch med pappas släkt ute på Nannarp
- Lollo kommer hem, julgodis ska göras
- Julafton, kyrkan på morgonen och släkt på eftermiddagen/kvällen
- Fika med mina fina vänner
- Nyår, några planer?

Det är i alla fall 11 dagar kvar till julafton så det är inte mycket! Världens bästa högtid är här och jag njuter av varje jullåt jag hör, varje tomte jag ser och av allt som har med julen att göra!

Ta hand om er och sprid kärlek!
Michaela
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0