Färga håret!

Då var det helg igen, hur skönt som helst! Ska nog färga mitt hår lite senare, väntar bara på att Lollo, som ska göra det, ska vakna.

Igår hände inget speciellt, förutom att det var studenttävling! Vår klass var sjukt bra, jag skulle gissa på en andra eller tredje plats, och allt tack vare Alexandra, Casandra och Stoffe som offrade sig och åt allt äckligt som skulle ätas.

     

  

Var sjukt uttråkad på kvällen så jag och Casandra hade lite galna konversationer på MSN. Pluggade också, verkligen livad fredag!!! Jag får väl också påpeka att Mr Jay-Z fyllde år igår samt världens bästa Tyra Banks!!!

En sak till innan jag slutar! Världens mest faktastiska artist (Beyoncé, vem annars) har fått hela tio nomineringar till Grammy Awards! Det är ganska sjukt faktiskt! Nu får vi bara hoppas att hon vinner några priser också!

Ta hand om dig och ta inget för givet!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0