2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, var på världens bästa konsert - BEYONCÉ!!!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har aldrig nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, det tror jag inte!
 
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur är!

5. Vilka länder besökte du?

Endast Danmark

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Jag vill träffa mina fina vänner ännu mer! Och se på Hairspray!!!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
25 januari (Chris Brown-konsert), 11 maj (Beyoncé-konserten), 31 augusti (jag fyllde 18), 19 oktober (jag fixade körkortet!!!)

8. Vad var din största framgång 2009?
Körkortet

9. Största misstaget?
Åka till farfar utan regnkläder och paraply, eftersom att vi då bodde i en stuga cirka en halvtimme från hans hus och det spöregnade hela tiden!!!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget allvarligt
 
11. Bästa köpet?
Några skivor, en tavla och kläder kanske!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder tror jag

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Absolut - familjen, vänner, konserter, MUSIK

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
I gotta feeling - Black Eyed Peas, Empire State of Mind - Jay-Z & Alicia Keys, Calle Ocho (I Know You Want Me) - Pitbull

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit hos syster i Malmö mer
 
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Brytt mig om småsaker

18. Hur tillbringar du julen?
Med familjenoch släkten! =)

19. Blev du kär i år?
Nej

20. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewives, One Tree Hill, Ugly Betty, Keeping Up With The Kardashians

21. Bästa boken du läste i år
En del, Danielle Steels böcker

22. Största musikaliska upptäckten
Det finns en del!!!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? 
Kamera, klocka!
 
25. Något du önskade dig men inte fick?
Tror inte det!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var i skolan, shoppade, städade, mös med familjen

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Träffat Lollo mer! <3

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Väldigt blandad!

29. Vad fick dig att må bra?
Familj, vänner, musik!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Usher och Ne-Yo!!! Även Chris Brown i början av året!

31. Vem saknade du?
Lollo!

32. De bästa nya människorna du träffade?
Vet faktiskt inte, några i skolan kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0