100 inlägg!

Då skriver jag just nu mitt 100:e inlägg på denna bloggen, inte illa!

Idag har jag verkligen inte gjort något vettigt - jag har i princip legat i mitt rum och kollat på danska Paradise Hotel hela tiden. Råkade se ett avsnitt med Lollo härom dagen och sedan var jag ju fast...

Imorgon ska jag gå upp halv åtta och köra till gymet med Elin! Jag får ju göra nån nytta nu när det är lov och jag har tid! Så imorgon ska det svettas!!!

Hoppas din jul har varit perfekt, min har varit jättemysig! Fick de julklappar jag ville ha och lite till! Nu är det nyår som återstår och jag får se om jag hittar nån fest, annars stannar jag nog hemma. Och ni behöver inte tycka synd om mig för jag tycker att nyårsafton är överskattat så jag lider inte om jag behöver spendera den med min familj (herregud, jag låter som värsta morsan!).

Kram, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0