Skolfoto!

Idag tog min kära klass, SpL07B skolfoto och vi var heta kan jag säga! Vi tänkte länge på ett tema eftersom att vi ville göra nåt kul sista året och till slut tändes glödlampan för någon - geek-tema! Ni kan inte ana hur många som tittade avundsjukt på oss i korridorerna, ALLA ville vara som oss!!! Titta bara in bilderna så fattar ni varför! (Bilderna har jag snott från Josefin)
 



Förutom det var skoldagen ganska seg men jag överlevde! Jag håller på att försöka bli lika positiv som min kära storasyster och jag är på god väg tror jag! =)

Imorgon har jag bara en lektion och sedan ska jag in till Activ för att plugga teori! Ska också försöka fika med pappa och Elin!

Ta hand om dig!

KÄRLEK!

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0