Sitter i soffan och väntar på...

... The real housewives of New York! Egentligen ett ganska patetiskt program men jag älskar det! Och det bästa av allt är att direkt efter börjar So you think you can dance som jag älskar ännu mer!!!

I förmiddags övningskörde jag med min kära mor. Fick också kolla lufttrycket i däcken och kolla oljan, kände mig lite som en man när jag gjorde det!

Jag var också en runda i stan idag. Kollade bara lite i affärer, bland annat checkade jag in mina nya älsklingar: ett par underbara skor på Din Sko! De kommer bli mina efter jag har fyllt år - längtar!!! När jag stod och väntade på bussen hem fick jag syn på min fina Casandra så jag pratade lite med henne också! =)

Innan jag sätter ifrån mig datorn vill jag passa på att gratulera Barack Obama som fyller 48 år idag!

KRAM Micki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0