Sista dagen på sommarlovet!

Då är den sista dagen på sommarlovet slut! Nu är det tillbaka till verkligheten med plugg och långa dagar i skolan!

Idag har jag kollat på friidrott hela förmiddagen, är egentligen inte intresserad av det men det var ganska kul! Annars idag har jag bara haft körlektion och tagit det lugnt! Just nu sitter jag och kollar på The Bachelorette och väntar på So you think you can dance!

Speaking of... So you think you can dance igår var helt fantastiskt. Det var tre danser som jag absolut älskade, en av dem la jag ut förra veckan och jag är fortfarande väldigt tagen av Melissa och Ades dans!

Här kommer de tre bästa danserna från igår! Först ut är hiphopen med Kayla och Jason. Koreografen är Shane Sparks som också är med i America's Best Dance Crew som domare!

 

Den andra dansen som är helt underbar är pop-jazzen med Brandon (min favorit) och Jeanine! Som jag skrev förra veckan så är låten jättebra, Battlefield med Jordin Sparks, och koreografen är världens sötaste - LaurieAnn Gibson (hon har varit med ganska mycket i Making the band som jag älskar)!

 

Sista dansen som jag älskade, såklart på grund av deras dans men också på det fina budskapet. Den handlar om bröstcancer, dansas av Melissa och Ade och den är gjord av Tyce Diorio. Jag blev så rörd av allt och när domarna skulle ge sina utlåtande satt jag och stortjöt! Tårarna bara rann och jag blev djupt berörd av den!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0